top of page

KLACHTENREGELING

Ondanks dat alle behandelingen bij De Gezichtskliniek zorgvuldig worden uitgevoerd, kan het zo zijn dat je niet tevreden bent. De Gezichtskliniek waardeert het enorm als jij je onvrede kenbaar maakt. Wij gaan graag samen met jou op zoek naar een passende oplossing.

Een van de speerpunten van De Gezichtskliniek is dat we het enorm belangrijk vinden dat je als patiënt tevreden bent over je behandeling, onze service en begeleiding. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over iets dat je hebt meegemaakt of waar je geen goed gevoel over hebt. Je kan 7 dagen per week contact met ons opnemen via whatsapp of email om je onvrede aan ons voor te leggen. Onze klachtenfunctionaris zal dan contact met je opnemen en wanneer nodig een afspraak inplannen.

 

 

Wanneer het onverhoopt gebeurt dat je er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris, kan je contact opnemen met een onafhankelijk klachtenfunctionaris van DOKH. Alle artsen van De Gezichtskliniek zijn hierbij aangesloten. Via de website www.dokh.nl kan je met DOKH in contact komen de functionaris vangt je klacht dan op. Heb je hier nog vragen over kan je ook altijd contact opnemen met De Gezichtskliniek.

bottom of page